miercuri, 5 aprilie 2017

"flori, Florii și floricele, prin Copii atingem Stele" - 8 Aprilie, Muzeul Satului (eveniment caritabil)

Cum le stă cel mai bine florilor? În buchet! :) Dar oamenilor? Împreună!

Sunt aproape 8 ani de când am emigrat din Târgoviște în București, la facultate. Tot pe-atunci, mi-am propus să mă implic în campanii umanitare, oferind ce am eu mai bun. Așa am ajuns să fotografiez numeroase evenimente caritabile și sunt tare bucuros când primesc feedback de la organizatori legat de faptul că munca mea i-a ajutat în strângerea de fonduri. Este o mulțumire personală care mă ajută să continui să fac acest lucru știind că ce fac înseamnă ceva.


Ieri am aflat de la Camelia despre un eveniment caritabil organizat în colaborare cu Asociația P.A.V.E.L. (Primind Ajutor, Viața Este Luminoasă - asociația părinților cu copii bolnavi de cancer, leucemii și anemii grave), care va avea loc sâmbătă, 8 aprilie 2017, la Muzeul Satului, București, în intervalul orar 12:00 - 19:00. Scopul acestui eveniment este de a fi alături de copiii cu diagnostic oncologic prin strângerea de fonduri pentru susținerea proiectelor dedicate tratamentului (de menționat ca la copii, cancerul este curabil în proporție de 98%, dacă se descoperă la timp, în fazele inițiale, și dacă beneficiază de tratamentul adecvat).


Ce experiențe faine vă așteaptă?

Veți fi primiți cu mesajul "flori, Florii și floricele, prin Copii atingem Stele", iar în cadrul evenimentului vor avea loc mai multe activități menite să vă aducă un zâmbet pe buze.

- La căsuța cu minuni vor veni oaspeți de seamă, oameni care fac bine României prin faptele lor, pe care îi veți putea cunoaște la eveniment și pe care îi puteți lua acasă pe-un magnet.

- Floraria Iris vine cu aranjamente florale, astfel că sărbătoarea Floriilor va începe încă de sâmbătă.

- Doamnele și domnișoarele care vor veni la eveniment vor putea fi răsfățate cu o împletitură ca în basme cu Ilene Cosânzene oferite de Povești de Împletit. Simona face o treabă extraordinară!

- Decorațiuni și suveniruri lucrate manual de copiii internați la Fundeni.

Ce este cel mai important: fiecare produs cumpărat (magnet foto, aranjament floral, suveniruri) înseamnă o donație pentru copiii aflați în lupta cu cancerul.

Asociația P.A.V.E.L. este o organizație nonprofit, apolitică și fără apartenență religioasă. Înființată în mai 1996, cu 21 de ani de activitate, asociația oferă servicii socio-psiho-educaționale copiilor cu cancer și familiilor acestora: asistență socială și juridică, școală de spital, terapii prin arte combinate, terapie multisenzorială, ajutor umanitar pentru situaţii de urgenţă, găzduire gratuită în Casa părinţilor, tabere și excursii. Evenimentul va fi și un bun prilej de a înțelege care sunt manifestările și primele semne de îngrijorare ale cancerului la copii.

Partenerii evenimentului: Memories Fairy, Muzeul Național al Satului "Dimitrie Gusti", Floraria Iris, Povești de Împletit. Organizatori: Asociația P.A.V.E.L. & Camelia Capitanu.