vineri, 26 februarie 2016

Motivație să îți depășești limitele. People Are Awesome!

Motivatie. Curaj. Sport. Sanatate. People are awesome - Silviu Pal Blog
Știți filmulețele de pe YouTube din categoria "People are awesome"? Dacă nu, dați un search. Filmulețele sunt compilații de acțiuni curajoase făcute de oameni, cum ar fi săritul cu parașuta, cascadorii pe ski-uri, sărituri în apă de la mare înălțime, momente de gimnastică și multe altele. De obicei, sunt oameni foarte bine antrenați care fac lucruri excepționale, însă există și amatori care vor să demonstreze tuturor curajul lor.


De fiecare dată când dau de un astfel de video, îmi iau puțin timp să mă gândesc la ce acțiuni curajoase am făcut de-a lungul vieții mele. Nu sunt foarte multe, dar lucrez la asta. Unul dintre cele mai recente momente în care m-am simțit curajos a fost acum câteva luni, la Edenland, un parc de aventură de lângă București, în care am făcut mai multe trasee de cățărat prin copaci, ultimul traseu fiind și cel mai dificil: traseul negru. Undeva pe la mijlocul traseului, la proba cu "farfuriile", am avut un moment în care am vrut să renunț, deoarece simțeam că nu îl pot termina. Traseul fiind la vreo 10 m înălțime, singurul mod în care puteai coborî era ca unul din responsabilii cu siguranța din parcul Edenland să vină și să te coboare pe sol ajutandu-se de o sfoară (nu mă pricep la denumiri, dar știu ce e zaza, că am cărat-o după mine tot traseul, tot pentru siguranță). Ei bine, să cobor la mijlocul traseului pe o sfoară mi s-a părut un fel de "Walk of shame", ca în Game of Thrones și deja celebra scenă "SHAME!". Așa că am continuat. Eu, singurel, la 10 m înălțime, legat de sârma principală cu zaza, am pus în joc toată energia pe care o mai aveam atunci în mine și am reușit să îmi depășesc vreo 2-3 limite :D

Urmează săritul cu parașuta, cel puțin un maraton în viața asta, scuba-diving, să înot cu delfini, să fac sărituri în apă de la înalțime și multe altele. Până atunci, îmi găsesc motivație în astfel de filmulețe.

Acum vine întrebarea mea pentru tine: care sunt cele mai curajoase momente ale vieții tale? Lasă-mi un comentariu mai jos, vor fi motivația mea pentru a le duce la capăt pe ale mele.

See ya!