joi, 29 septembrie 2016

Mirrors PR - un nou concurent în domeniul PR și Comunicare

Mirrors PR - un nou concurent pe piata de comunicare din Romania
Am un an și câteva zile de când m-am apucat serios de blogging. În această perioadă, am avut ocazia să cunosc foarte mulți oameni din diverse domenii: PR-iști, fotografi, bloggeri, muzicieni, etc. Având anumite interese comune, am avut și ocazia să lucrez cu unii dintre ei pe partea de blog.

Astăzi am primit o nouă veste de la o prietenă, Ana Maria Popa, care a luat-o pe calea antrepenoriatului și a creat propria agenție de PR și Comunicare, Mirrors PR (din punctul meu de vedere, un nume destul de inspirat, care înseamnă lucrul cu oameni având aceeași viziune ca și tine, care se "oglindesc" cu tine în ceea ce privește modul de gândire și modul de lucru). Ana are deja doi clienți în portofoliu, din domeniile artă și imobiliare. Scopul agenției este de a construi și consolida reputația atât în online, cât și în offline, conform nevoilor fiecărui client.

Astfel, Mirrors PR reunește servicii complete de reprezentare pe cele două planuri.

Eu am încredere că Ana o sa facă treabă foarte bună în această direcție, cunoscând-o ca o fire pasionată, perseverentă și serioasă, plină de viață și foarte zâmbitoare.

Meet Ana