miercuri, 27 aprilie 2016

Azi a fost lansată noua carte a lui Florin Dumitrescu, Gătește cu mine

Florin Dumitrescu lanseaza Gateste cu mine - Creative Ideas - Silviu Pal Blog
Nu sunt cine știe ce bucătar, dar știu să fac omletă bună, diverse chestii la cuptor, piure sau mămăligă. Din experiență, orice știi să gătești este bine, atât cât să nu mori de foame. Dar mereu mi-am dorit să învăț să gătesc. Nu știu de ce nu am făcut-o până acum, parcă am căutat mereu scuze. Ba că nu am în casă tot ce trebuie (normal, este important să te duci la cumpărături ca să ai ce găti), ba că nu am timp, ba că nu am încredere că o să îmi iasă. În fine, e clar vina mea că nu am făcut mare lucru în direcția asta.

Azi, în schimb, am ajuns la lansarea cărții lui Florin Dumitrescu (îl știți de la emisiunile Masterchef și Chefi la cuțite), un bucătar genial care a pus în cuvinte, adică într-o carte, poveștile sale culinare care i-au marcat cariera, pe lângă o colecție de "rețete de acasă". Cartea se numește Gătește cu mine și, după ce am răsfoit-o în drum spre casă de la serviciu, m-a convins deja să schimb ceva în viața mea. Deci, pregătiți-vă: MĂ APUC DE GĂTIT!


Lansare Carte Gateste cu mine de Florin Dumitrescu, Masterchef - Silviu Pal BlogCând am deschis prima dată cartea, mi-a căzut privirea direct pe "Sos de usturoi - pagina 27". Nu mă întrebați de ce, dar mereu mi-am dorit să fac un sos de usturoi bun. Gătește cu mine este povestea lui Florin Dumitrescu, trecut prin trei etape ale vieții: Copilărie, Adolescență, Maturitate. Cu alte cuvinte, toate rețetele din această carte sunt rețete din "bucătăria personală", rețete pe care le gătește cu multă iubire familiei și prietenilor.

"Această carte este povestea mea, spusă pe limbajul gustului", zice Florin povestind despre Gătește cu mine.

După ce am citit câteva dintre poveștile din carte, mă simt mult mai motivat acum să pun eu mâna pe cratiță și cuțit, să fac, cu mâna mea, mâncare, urmărind cele 42 de rețete ușor de înțeles și care par foarte gustoase (fiecare rețetă are câte o poză cu preparatul final, care arată DEMENȚIAL!). Așadar, poți învăța să gătești supă de legume cu tăiței de casă, creveți cu usturoi, artei iute și roșii, risotto cu șofran, tartă cu cătină și multe altele.

Ce să vă mai zic? Vă invit să cumpărați cartea. Gătește cu mine de Florin Dumitrescu va fi disponibilă în toate magazinele LIDL la un preț special de 39,99 lei. Se va găsi și online pe www.librarie.net și în locațiile selecționate, prețul fiind de 49,99 lei. Găsiți mai multe detalii pe site-ul lui Florin - www.florindumitrescu.ro.

Eu am deja un exemplar și sunt gata de treabă! Florine, gătesc cu tine.

Mulțumesc Creative Ideas pentru invitație!


Florin Dumitrescu lanseaza Gateste cu mine retete de acasa - Silviu Pal