duminică, 29 ianuarie 2017

Gând de seară: momente de grație

momente de gratie, blogger, pentru suflet
Coloana sonoră a filmului "Lista lui Schindler" (pe care o găsiți aici) m-a transpus într-o stare de reflecție interioară, astfel că în timp ce ascult muzică, scriu.

Sunt anumite momente în viață când ți se întamplă lucruri pe care nu le poți explica în cuvinte. Ca și cum Dumnezeu îți atinge viața pe neașteptate. Eu le numesc momente de grație. De atâtea ori, în clipe grele, atunci când nu mai vedeam nicio speranță, când totul părea că se duce de râpă, de undeva apărea o lumină.

"After rain is always sunshine."

În viața mea, astfel de momente de grație se manifestă în tot felul de forme. De cele mai multe ori, prin oameni, alteori printr-un vers al unei melodii sau un text care îmi atrage atenția mergând pe stradă, uneori printr-o rază de soare care mă orbește pe moment și mă face să mă opresc. Cel mai mult îmi plac acele gânduri pe care le am din când în când, din senin, fix la momentul potrivit. Șoapte ca de înger. Le numesc revelații.

Totuși, nu toată lumea vede aceste momente de grație. În agitația vremii, mulți dintre noi am scăpat din mână timpul, și parcă toate trec incontrolabil. În goana după ce avem nevoie, ce ne trebuie ca să trăim, uităm complet de noi, iar la un moment dat ne vom trezi pierduți complet, pentru că, de fapt, pierdem esența vieții, ne pierdem pe noi înșine. Aceste momente de grație sunt menite să ne scoată din acest proces vicios, să ne readucă aminte de lucrurile cu adevărat importante, să ne ajute să revenim la noi.

Deschide-ți ochii, mintea, inima, și vei vedea că și viața ta este plină de momente de grație.