miercuri, 9 martie 2016

Marius Matache lansează albumul "Alchimie"

De mic copil mi-au plăcut instrumentele muzicale. Pe la 8 ani, ai mei mi-au cumpărat o orgă de jucărie. După câteva luni, știam să cânt toate cântecele înregistrate în memoria orgii. Văzându-mi talentul, la 12 ani părinții m-au înscris la școala de arte din Târgoviște la secțiunea orgă. În fine, voi detalia într-o postare separată povestea mea legată de "cariera muzicală" :D.

După câțiva ani, ai mei au descoperit talent muzical și în sora mea mai mică, așa că au înscris-o la cursuri de chitară. Ei bine, așa am învățat și eu să cânt la chitară. În acest fel mi-am găsit pasiunea pentru muzica folk.

Urmându-mi pasiunea, azi l-am descoperit pe Marius Matache, doctor în chimie, cercetător în chimia mediului, blogger, dar și cântăreț de folk.

Recunosc, l-am ascultat toată dimineața. Foarte bun! Îmi place mult cum cântă. Sincer, nu te-ai aștepta de la un doctor în chimie să scoată albume de muzică. Admir mult oamenii care reușesc să își dezvolte pasiunile, pe lângă jobul zilnic.

Urmărind activitatea lui Marius pe net, am reușit să selectez o vorbă faină pe care o folosește Marius atunci când vorbește despre muzica lui: "O chestie inteligentă despre chimie, cred că Noica sau Țuțea a zis-o: un atom pentru a deveni ion pozitiv, trebuie să cedeze unul sau mai mulți electroni. Așa e și cu oamenii: ca să fii pozitiv, trebuie să dai ceva de la tine.".

Azi am aflat despre Marius Matache că urmează să își lanseze un nou album, numit Alchimie, album pe care dorește să îl lanseze diferit, printr-o campanie de crowdfunding. Așa că vă invit să sprijinim împreună proiectul lui. Intră pe http://alchimie.mariusmatache.ro/ și află mai multe detalii despre albumul lui Marius și cum îl poți ajuta pentru a își îndeplini visul.

Lasă-mi un comentariu cu piesa ta favorită a lui Marius Matache, piesa care este pe aceeași lungime de undă cu tine. Uite-o pe-a mea: