joi, 24 martie 2016

Caracteristic by Mihaela Ganciu sărbătorește primul an

Mihaela Ganciu - Caracteristic 1 an - Silviu Pal Blog
Pe Mihaela Ganciu am cunoscut-o la un eveniment organizat pentru F64, când Panasonic a lansat camerele FZ-300 și GX8. A fost un eveniment prezentat foarte frumos, de la care am plecat cu informații noi și un ghiozdan F64 (pe care îl folosesc cu plăcere). De Mihaela mi-a plăcut din prima secundă, mai ales ca mi-a zis "Bună Silviu!" înainte să îi fi spus cum mă cheamă și mi-a zâmbit foarte drăguț. M-a invitat în sala unde avea loc evenimentul și mi-a mulțumit că am venit.

Anul trecut, în primăvară, Mihaela Ganciu a decis să își ia viața în mâini și să intre în ringul pieței de comunicare de una singură, prin crearea agenției Caracteristic, plecând de la o idee simplă: comunicarea nu este la fel în toate cazurile și nevoile oamenilor și companiilor nu pot fi rezolvate urmând un tipar, astfel încât este nevoie de acel ceva caracteristic.

Mihaela Ganciu a început acest proiect cu un bagaj consistent de cunoștințe și experiență, misiunea ei fiind de a transforma conexiunea dintre client și agenție într-o rețea, alcătuită din legături între ganduri și idei între oameni. Din punctul meu de vedere, un om care ia totul pe cont propriu și își face propria afacere este un om de admirat.

Astăzi este o zi mare: Caracteristic împlinește 1 an. Iată ce spune Mihaela în ziua aniversării proiectului ei:

"Pasiunea mea de a vorbi cu oamenii și de a îi ajuta să fie cât mai vizibili în domeniul lor este ceea ce mă motivează. Mi-am dorit ca agenția Caracteristic să nu se îndepărteze de latura umană, încărcată cu emoții, a comunicării. Un an mai târziu pot spune că am reușit. Avem un portofoliu stabil de clienți, oamenii ne caută în baza recomandărilor și în fiecare zi conturăm o mulțime de planuri."


Mihaela Ganciu - Caracteristic 1 an - Silviu Pal Blog


Printre clienții agenției Caracteristic se numără F64, FashionUp, PC Garage, Florăria Magnolia. Totodată, Caracteristic a colaborat pe proiecte precum GPeC, Innovation Labs, DefCamp.

Scriu acest articol pentru a o felicita pe Mihaela Ganciu pentru realizările ei și îi doresc mult succes în continuare!

La multi ani, Caracteristic