luni, 3 aprilie 2017

"Ghost in the shell", un film care schimbă jocul în ceea ce privește efectele speciale #MovieTime

Ghost in the shell, un film cu Scarlett Johansson, rol principal, roboti, cinema city romania, cinema city, cinematograf, filme noi, filme 2017, filme bune, cele mai bune filme 2017
Joi am văzut în avanpremieră "Ghost in the shell" la Cinema City Cotroceni, un film pe care l-am așteptat cu nerăbdare, mai ales că Scarlett Johansson este în rol principal, una dintre actrițele mele preferate. Într-un cuvânt: demențial. Au fost foarte multe momente pe parcursul filmului când am rămas cu gura căscată, chiar șocat uneori. Firul poveștii nu este foarte special, dar pe parte de efecte speciale este fabulos. Cred că am zis "What the f***?" de cel puțin 15 ori.

Mi-a luat ceva timp să mă apuc să scriu, pentru că filmul mi s-a părut extrem de complex din punct de vedere al tehnologiei. Lucrând în IT și interacționând cu multe limbaje de programare de-a lungul timpului, mi s-a părut extrem de interesant nivelul foarte avansat al programării roboților, precum și faptul că toată lumea era conectată la o rețea, astfel că oamenii-roboți puteau fi hack-uiți și controlați de la distanță.

De multe ori, în timpul filmului, mi-a trecut prin cap că dacă o ținem în ritmul acesta cu dezvoltarea tehnologiei, vom ajunge să ne dorim din ce în ce mai mult și ne vom implanta tot felul de device-uri în corp care să ne ajute să fim din ce în ce mai performanți, mai eficienți. Vom deveni cyborgi curând. Scary, right?

Ce mi s-a părut extrem de creativ este orașul în care se petrece acțiunea filmului. În cuvinte nu poate fi descris, pentru că depășește orice imaginație, dar veți putea analiza singuri mergând la film. O combinație dubioasă de oameni normali, oameni îmbunătățiți cu diverse funcționalități noi și roboți fără pic de umanitate în ei. Într-o astfel de lume, Mira (Scarlett Johansson) își caută locul. Maiorul, creat pentru a lupta împotriva răului și a proteja orașul, este primul succes al companiei Hanka Robotics în materie de cyborg foarte performant, o parte om, o parte robot.


Pentru acest rol, Scarlett a trebuit să lucreze mult ca să poată intra în pielea personajului. Mersul ei este robotic, felul în care privește lumea din jur este plastic, rece, fără sentimente, însă dorința de a simți ceva crește din ce în ce mai mult pe parcursul filmului. Personajul pe care îl joacă, Mira, maiorul, este într-o continuă confuzie. Este programată să lupte, este devotată și foarte puternică, dar ceva în ea o împinge să afle mai multe despre trecutul ei. Căutarea rădăcinilor este o întreagă aventură, plină de peripeții.


Vă invit acum să vedeți si trailerul filmului "Ghost in the shell".


"Ghost in the shell" este în cinematografele Cinema City de pe 31 Martie și este distribuit de Ro Image
Recomand să vedeți filmul în IMAX 3D pentru full experience.

PS: Una din piesele de soundtrack ale filmului, care sună genial: "Enjoy The Silence by KI Theory".