duminică, 30 octombrie 2016

Holograf sărbătorește trofeul "Dublu disc de platină" prin lansarea single-ului "Deschide-mi inima"

holograf, dan bittman, alaturi de, silviu pal, htag pr, universal music, life line, deschide inima, europa fm, garajul europa fm, europa, disc de platina, dublu, blogger
Pe 26 Octombrie, dis-de-dimineață, am avut bucuria de a ajunge la Garajul Radio Europa FM, unde trupa Holograf, una dintre preferatele mele dintotdeauna, a lansat noul single, "Deschide-mi inima", piesă care face parte din albumul Life Line, publicat anul trecut. Evenimentul s-a auzit în cadrul emisiunii "Deșteptarea", dar și live pe pagina de facebook Radio Europa FM. Un cântec despre iubire, dor și împlinire, "Deschide-mi inima" se încadrează în stilul autentic Holograf.

Această experiență mi-a atins sufletul, având în vedere pasiunea pe care o am față de muzica celor de la Holograf. Îmi aduc aminte de banchetul de la sfârșitul clasei a patra, când am invitat la dans o fată de care îmi plăcea atunci. Piesa pe care ne-am legănat de pe un picior pe altul a fost "Ochii tăi", melodie care face parte din albumul "Undeva, departe", lansat de Holograf în 1999.


A fost un moment special, aveam o pasiune pentru fătuca aceea și am crezut că dacă am dansat împreună însemna că formăm un cuplu, adică ne putem ține de mână, dar apoi mi-a frânt inima când s-a dus să danseze cu altcineva și am văzut că după dans se țineau de mână. Am fost trist toată vacanța de vară care a urmat. Aveam 10 ani, nu râdeți de mine prea tare. Totuși, acela a fost momentul când Holograf mi-a pătruns în suflet, pentru că muzica lor s-a potrivit perfect cu felul meu de a simți.

A urmat albumul "Holografica", care conține piese ca "Romeo și Julieta", "Să nu-mi iei niciodată dragostea" sau "Vine o zi...", pe care cu toții le știți. Cu fiecare album apărut, stilul trupei Holograf a ieșit în evidență iar multe dintre piesele lor au devenit arhi-cunoscute. Edi, Tino, Romeo, Iulian și Dan, cei care formează trupa Holograf, sunt oameni care au reușit, prin muzica lor, să atingă inimi, să schimbe vieți, să-i facă să zâmbească pe cei triști și pe ceilalți să sară de bucurie la concertele lor.

La evenimentul de lansare am avut ocazia să povestesc un pic și cu Dan Bittman despre viitorul trupei. Concluziile pe care le-am tras după dialogul cu Dan sunt pozitive, având în vedere evoluția muzicii românești și ce aleg fanii să asculte, precum și radio-urile main-stream. Cum trupa Holograf a creat muzică pentru mai multe generații, este important ca următoarele compoziții să fie adaptate cât de cât la trendurile actuale, păstrând stilul care îi caracterizează. Sunt puși pe treabă și plini de creativitate să compună în continuare muzică de înaltă calitate.

holograf, dan bittman, alaturi de, silviu pal, htag pr, universal music, life line, deschide inima, europa fm, garajul europa fm, europa, disc de platina, dublu, blogger

Supriza zilei a venit din partea casei de discuri Universal Music, care le-a înmânat dublul disc de platină pentru vânzarea albumului "Life Line". La 38 de ani de carieră, după 18 albume și peste 40 de hituri cântate în playlisturile de radio, concerte publice și private, iată ca laitmotivele muzicii Holograf rămân tot dragostea și inima, spre bucuria publicului care o păstrează pe loc fruntaș în categoria trupe pop-rock românești de calitate.

În ziua lansării noului single, a fost publicat de către Media Pro Music un lyric video pentru "Deschide-mi inima", care o are ca protagonistă pe actrița Cristina Mihăilescu.

Mulțumesc HTag PR și Sublime România pentru invitație! Mi-ați făcut o mare bucurie.