sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Bloggers Lan Party, o zi întreagă de jocuri și distracție #BLP12 (+ un secret la final)

bloggers, lan, party, editia, 12, bucuresti, impact, hub, ps4, fifa, mk, mortal kombat, guitar hero, toma nicolau, andra nicula, silviu pal, overwatch, vino si tu
Mereu mi-au plăcut jocurile. Îmi aduc aminte că jucam Tancuri, Soccer și Mario pe consola căreia îi spuneam "joc pe televizor". Aveam 5 dischete, dar mai împrumutam de la prieteni, era "febra" mare pe când aveam 7-8 ani. Pe la 10 ani am trecut la PC, ai mei au reușit să-mi ia un Pentium II. Ce bucurie! Nici nu știam de unde să-l apuc. Totuși, treptat am reușit să-i dau de cap și am început să instalez tot felul de jocuri. De menționat că hardul PC-ului era de 2 GB, iar memoria RAM de 32 MB și 300 MHz procesor. Acum nu mai înseamnă absolut nimic.

Lucrurile funcționau în felul următor: ca să instalez ceva, trebuia să dezinstalez altceva. Jucam Quake 2, FIFA 98, 99 și 2000, că de la 2001 încolo PC-ul nu prea mai făcea față, Need For Speed II, GTA 1, Age Of Empires: Age of Kings, Red Alert, Starcraft, Max Payne, Mortal Kombat IV, și multe altele. Să nu mai zic că la Solitaire am record personal de 50 de secunde. (continuă să citești, la finalul articolului ai o surpriză).

De atunci, legătura mea cu jocurile s-a cam răcit. Stați, nu luați de bun tot ce zic, am jucat ani de zile FIFA, nu am ratat decât vreo 2-3 versiuni până la FIFA17. Dar nu am ajuns să joc WoW sau CS atât de mult încât să mă prindă. Și nici nu sunt la curent cu toate noutățile în materie de jocuri. Nu știu, n-a fost să fie. Noroc că există Nivelul 2, că altfel chiar nu aș ști nimic altceva decât FIFA.

De ce vă povestesc despre jocurile cu care am interacționat până acum? Imediat vă zic, dar mai aveți puțintică răbdare.

Anul trecut, pe 14 noiembrie, Daniela, o bloggeriță super de treabă, m-a luat cu ea la Bloggers Lan Party, un eveniment special organizat pentru bloggeri și invitații lor, având ca scop...jocurile. Adică distracție și socializare. Mm, de fapt, a fost mai mult de atât. Să vă spun pe scurt, au venit oamenii la evenimentul organizat de Toma și Andra ca să se joace. Pe PS4 au fost Mortal Kombat X, FIFA16, am avut și Guitar Hero și multe jocuri pe câteva PC-uri create special pentru jocuri, dar și board games. S-au făcut campionate cu premii, mâncare de la Calif și nu numai. În plus au venit și foarte mulți oameni faini cu care am socializat, a fost supeeeer tare! Și știți ce am făcut după eveniment? Mi-am luat PS4 cu FIFA16 și Mortal Kombat X. Am fost atât de fericit!!! Mereu mi-am dorit o consolă Play Station.

Și acum scopul articolului

Pe 26 Noiembrie sunt invitat la cea de-a 12-a ediție de Bloggers Lan Party (#BLP12), care va avea loc la Impact Hub, strada Halelor, nr. 6.

Să îți spun un secret: și tu poți ajunge la BLP12. Cum? Urmează pașii de mai jos:

1. Dă click aici: bloggerslanparty.ro
2. Apasă pe butonul "Bloggeri înscriși" (dreapta sus)
3. Dă un search și scrie Silviu Pal sau dă scroll până îmi găsești fața
4. Apasă butonul roz pe care scrie Vreau să mă înscriu și treceți datele tale
5. Apasă Trimite.

În acest moment ești înscris în cursa pentru câștigarea unei invitații la ediția numărul 12 a unuia dintre cele mai faine evenimente de jocuri & socializare, unde vei avea ocazia să cunoști oameni foarte mișto.

Te poți înscrie la mai mulți bloggeri, dacă vrei, dar vei avea doar o singură șansă să câștigi un loc printre invitații de la această ediție a Bloggers Lan Party.

Pe 23 noiembrie se vor extrage câștigătorii.

Până atunci dați un like paginii de facebook și faceți o vizită pe site-ul oficial BLP.

Aici aveți albumul cu poze de la ediția la care am fost eu, ediția numărul 9 - link. Ziceți voi că nu este un eveniment super tare?

Ne vedem la #BLP12 !