vineri, 13 noiembrie 2015

Am câștigat! Merg la Bloggers Lan Party cu Daniela Bojincă!

Blogger Lan Party - Am castigat concursul organizat de Daniela Bojinca - Silviu Pal Blog

Ieri am gasit un concurs foarte fain pe blogul Danielei Bojincă, ce avea ca premiu o invitatie de o persoana la Bloggers Lan Party, sambata, 14 Noiembrie, la Impact Hub. Ce trebuia sa fac era sa ii las un comentariu cu jocul pe care vreau sa il joc si de ce (va scriu mai jos variantele din care puteam sa aleg). Si eu ce am facut...


I-am scris o mica strofa (recunosc, nu ma pricep foarte bine, dar atat de mult mi-am dorit sa merg la evenimentul asta, incat am zis ca trebuie sa fie special):

Fifa este jocul copilariei mele,
Iar Starcraft mi-a mancat si nopti, si zile.
Mortal Kombat l-am jucat incepand cu doi.
Guitar Hero – pe asta il incercam amandoi.
Hearthstone este doar pe smartphone,
Iar la Boardgames sunt total afon.


Si Danielei i-a placut. Asadar, iata ce jocuri se propun pentru ziua de maine la #BLPA9:
- Starcraft 2 – Legacy of the Void (PC) - cea mai noua versiune de Starcraft. Abia astept sa il incerc.
- Guitar Hero (Play Station 4) - nu am jucat niciodata, dar probabil faptul ca stiu sa cant la chitara ma va ajuta sa castig (well, nu cred, dar raman cu speranta :D)
- Mortal Kombat X (Play Station 4) - am auzit ca fatalitatile sunt si mai horror decat in precedenta versiune. Abia astept!!!
- Fifa 16 (Play Station 4) - My Favourite
- Hearthstone (smartphones) - aici sunt total pe langa, deci cu siguranta va fi o experienta noua
- Boardgames - cum zice si poezioara, "sunt total afon"

Asadar, maine, Impact Hub se va transforma in cel mai mare loc de joaca pentru bloggeri. Multumesc mult, Daniela, pentru ca m-ai ales castigator!

Bloggers Lan Party 9 (#BLPA9) este un eveniment Eventur susținut de HTC, Digi Net, MavenHutBitdefender Antivirus, ASUS cu suportul Impact Hub.
Blogger Lan Party - Am castigat concursul organizat de Daniela Bojinca - Silviu Pal Blog