miercuri, 25 noiembrie 2015

Douglas sprijina Asociatia Little People - "Beauty of Giving"

Douglas sprijina Asociatia Little People
Acum 1 an fotografiam Gala de Craciun Temerarii(fotografiile le gasiti AICI), organizata de Asociatia Little People Romania. De atunci, am ramas un apropiat al acestei asociatii si mi-am facut prieteni printre cei care au infiintat Little People, oameni frumosi si dedicati unei cauze speciale: sprijinirea tinerilor bolnavi de cancer si nu numai.

Umbland pe facebook, am descoperit o campanie umanitara foarte frumoasa organizata de Douglas Romania cu scopul de a ajuta Asociatia Little People. Gasiti mai jos detalii.

Douglas Romania lanseaza in reteaua sa de magazine din Romania campania de strangere de fonduri "Beauty of Giving", prin care va dona asociatiei Little People cate 10 lei din vanzarea fiecarei palete de machiaj Like. Obiectivul pe care Douglas si-l propune este atingerea sumei de 35.000 de lei pe durata campaniei: 23 noiembrie - 20 decembrie.

"Din aceasta vara ne-am alaturat luptei pe care Asociatia Little People si-a asumat-o inca din 1996 impotriva cancerului la copii si tineri. In fiecare dintre magazinele noastre din Romania am montat o cutie de donatii pentru programele de suport psihosocial a pacientilor si a supravietuitorilor de cancer pe care Asociatia Little People le implementeaza in Romania si Moldova. Iar acum am dorit sa ne implicam si prin donatie directa, lansand campania Beauty of Giving", a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.

In 2006, Asociatia Little People Romania a infiintat Clubul Temerarii, comunitatea adolescentilor romani care au invins cancerul, ce numara astazi peste 400 de membri, devenind cel mai mare grup activ de sprijin reciproc in randul adolescentilor si al tinerilor adulti afectati de cancer si, totodata, una dintre cele mai active comunitati de acest gen din Europa. Scopul Clubului Temerarii este acela de a asigura o sustinere specializata si personalizata la necesitatile fiecarui tanar din Romania, in materie de "coping", facilitand reintegrarea reusita a pacientilor in viata de adolescent sau tanar adult dupa tratament si reintegrare in societate.